HERZLICH WILLKOMMEN - Montessori Brigitte Kindergarten

Das Leben hält zahlreiche Überraschungen und Herausforderungen bereit. Auf diese gilt es vorbereitet zu sein. Daher werden die uns anvertrauten Kinder nach den Grundlagen der Montessori-Pädagogik sowohl gefördert als auch gefordert. Im Vordergrund stehen dabei das spielerische Sammeln von Erfahrungen, Förderung der Selbständigkeit und die Stärkung sozialer Kompetenzen im Rahmen eines konstruktiven Miteinanders. Der Montessori-Brigitte-Kindergarten bietet eine Umgebung, in der die Kinder dazu angeregt werden

OVERVIEW

The web site montessori-brigitte-kindergarten.ch presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have analyzed ten pages inside the web page montessori-brigitte-kindergarten.ch and found zero websites associating themselves with montessori-brigitte-kindergarten.ch.

MONTESSORI-BRIGITTE-KINDERGARTEN.CH TRAFFIC

The web site montessori-brigitte-kindergarten.ch is seeing varying levels of traffic through the year.
Traffic for montessori-brigitte-kindergarten.ch

Traffic ranking (by month) for montessori-brigitte-kindergarten.ch

Traffic ranking by day of the week for montessori-brigitte-kindergarten.ch

WHAT DOES MONTESSORI-BRIGITTE-KINDERGARTEN.CH LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of montessori-brigitte-kindergarten.ch Mobile Screenshot of montessori-brigitte-kindergarten.ch Tablet Screenshot of montessori-brigitte-kindergarten.ch

MONTESSORI-BRIGITTE-KINDERGARTEN.CH SERVER

Our crawlers caught that a lone page on montessori-brigitte-kindergarten.ch took one thousand one hundred and seventy-two milliseconds to load. I discovered a SSL certificate, so our crawlers consider montessori-brigitte-kindergarten.ch secure.
52.211.143.189

We found that this domain is employing the nginx server.

HERZLICH WILLKOMMEN - Montessori Brigitte Kindergarten

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site has the following on the web site, "Bilingualer Kindergarten für Kinder mit und ohne Behinderungen von 3 - 7 Jahren." I saw that the web page also said " Das Leben hält zahlreiche Überraschungen und Herausforderungen bereit." They also said " Auf diese gilt es vorbereitet zu sein. Daher werden die uns anvertrauten Kinder nach den Grundlagen der Montessori-Pädagogik sowohl gefördert als auch gefordert. Im Vordergrund stehen dabei das spielerische Sammeln von Erfahrungen, Förderung der Selbständigkeit und die Stärkung sozialer Kompetenzen im Rahmen eines konstruktiven Miteinanders."

ANALYZE SIMILAR WEB PAGES

Úvod Vzdělávací rodinné centrum Montessori

Pomoz mi, abych to dokázal sám. Montessori - vzdělávací rodinné centrum. Programy pro rodiče s dětmi. Rodiče a děti 0-10 měsíců. Rodiče a děti 1-3 roky. Kurzy, semináře, workshopy. Rodiče a děti 2-4 roky. Montessori 1-3 roky - praktický workshop.

Montessori Childrens House - Home

Dr Maria Montessori believed that children are born with incredible learning potential and an intrinsic desire to explore, discover, and learn about their world. The environment is prepared in a way to promote independence, development of the will, and to allow for concentration. The dynamic link between the children and the environment is the prepared adult called guide. 14 months - 3 years. Any child who is self-sufficient, who can tie his shoes, dress or undress himse.